Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig funksjonalitet og brukeropplevelse.
Du kan lese mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernerklæring. Ved å fortsette og benytte siden aksepterer du vår bruk av cookies.

×
Digitalisering av kundereisen

CRM. Alt fokus på kunden.

 

Dynamics 365 CRM

Dynamics 365 CRM hjelper bedriften din å optimalisere prosessen med å skape gode kunderelasjoner. Men hva er det egentlig som gjør CRM uunværlig i praksis?

CRM (Customer Relationship Management) er designet for å hjelpe deg til å finne, vinne og utvikle kunder. I tillegg knytter CRM all kundeinformasjon sammen fra flere av bedriftens avdelinger slik at den alltid er oppdatert. CRM skaper orden og oversikt. Målet er fornøyde kunder.

Følg opp kunden i tide

CRM er et stort begrep, og det er grunner til det. Se for deg et stort nettverk av kontaktpunkter der kunden møter din bedrift. Alt fra en tidlig fase der kunden søker informasjon på nett rundt dine tjenester, til de blir en handlende kunde og har behov for støtte og hjelp. Og de behandles av ulike avdelinger og mennesker i vår organisasjon. For å gi kunden en positiv opplevelse, trenger vi å få et felles bilde av denne kunden. CRM-systemet organiserer all kundeinformasjon og er tilgjengelig slik at du har den riktige informasjonen akkurat når du trenger den.

Noen ganger kan man få en klage fra kunden. Da kan CRM-programvaren sørge for å ivareta kunden gjennom automatiserte løsninger inntil rette konsulent blir satt på saken, og det er ingen fare for at kunden blir glemt.

Kundefokus

Et CRM-system kan integreres mot kundens sosiale medier og nettsider – og tilrettelegger i tillegg for god kommunikasjon mellom salgsteamet. Hvem har gjort hva og når? Kunden får all oppmerksomhet, salgsteamet er ajour eller kan starte nye aktiviteter. Med riktig bruk blir ingen glemt. 

Hva vi kan gjøre for deg

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat

Sammen kan vi gå gjennom dine behov, og videreutvikle dine systemer for å løse morgendagens behov.