Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig funksjonalitet og brukeropplevelse.
Du kan lese mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernerklæring. Ved å fortsette og benytte siden aksepterer du vår bruk av cookies.

×

End-user Services

Øk sluttbrukerens produktivitet og tilfredshet gjennom administrerte tjenester designet for fleksibilitet og sikkerhet

Visolit End-user Services

Visolit Icon - 1-1

Fornøyde medarbeidere og økt produktivitet

Visolit Icon - 3-1

Komplett tilbud av supporttjenester

Visolit Icon - 2-1

Designet for fleksibilitet og sikkerhet

VIS_Assess-and-plan-black 
Local Support services 24/7 –
Service Desk and SPOC

Med Visolit Service Desk får sluttbrukerne et enkelt kontaktpunkt (Single Point of Contact, også kalt SPOC) for alle IT-relaterte problemer og spørsmål.

Tjenesten er tilgjengelig 24/7, avhengig av valgt servicenivå. Henvendelser kan sendes inn via telefon, chat eller vår nettside.

Servicedesken finner årsaken til problemet og følger opp hendelsen til den er løst, selv i tilfeller der grunnårsaken ligger hos en tredjepart. Denne metoden sikrer at brukerne dine alltid vet hvem de skal spørre og at feil og problemer løses raskt.

Vi tilbyr også support lokalt i din virksomhet.

VIS_Build-and-implement-black 
Microsoft 365 Management


Sørg for at skytjenestene dine håndteres profesjonelt og i tråd med dine forretningsmål. Vi tilbyr administrasjon av Microsoft 365-løsningen din.

I denne tjenesten er følgende inkludert:

• Styring av brukere, grupper og passord
• Administrasjon av Office 365-tjenester
• Administrasjon av dataene og relaterte tjenester
• Styring av abonnement og fakturering
• Overholdelse: Sikre organisasjonen

Tjenesten er basert på lisensplanen for Microsoft 365 og gir et skybasert arbeidsområde som inneholder mange selvbetjeningsfunksjoner.



 



VIS_Modernisation-blue 

Identity Governance


Med identitetsstyring sørger du for at alle dine brukere har tilgang til riktige systemer, applikasjoner og IT-utstyr i henhold til autorisasjonsnivået. Identitetsstyring er et viktig tiltak for å beskytte din virksomhet.

Tjenesten inkluderer identifikasjon, autentisering og autorisasjon av brukere for å kontrollere riktig tilgang til applikasjoner, programmer, systemer eller nettverk fra de riktige enhetene og stedene.

Hver brukers identitet kan administreres og endres når som helst. Vi definerer og administrerer rollene og rettighetene til individuelle brukere og vilkårene som ligger til grunn for om vedkommende skal få disse rettighetene eller ikke. Alt styres av muligheten til å knytte brukerrettigheter og begrensninger til de etablerte identitetene og prinsippene.



VIS_Approach-2 

Device Management


Med Visolit Device Management kan du administrere og kontrollere alle sluttbrukerenheter i organisasjonen, inkludert Mac OS-datamaskiner, PC-er og mobile enheter som nettbrett og telefoner.

Enhetsadministrasjon gjør det mulig for deg å sikre forretningsinformasjon og data ved å beskytte og administrere forskjellige enheter, for eksempel bærbare datamaskiner, nettbrett, mobile enheter og arbeidsstasjoner. Tjenesten sikrer distribusjon av og tilgang til applikasjoner, data og tjenester for både private og selskapseide enheter.

Vi sørger for at det kun er autoriserte personer og enheter som har tilgang til virksomhetens informasjon. Samtidig er det enkelt for brukere å få tilgang til arbeidsrelatert informasjon fra sine private enheter, som smarttelefoner og nettbrett. Du kan være trygg på at sikkerhetskravene til virksomheten overholdes og at personlig informasjon er beskyttet.

VIS_Approach-1 
VDI Management – Managed desktops


Med Virtual Desktop Infrastructure (VDI) flytter du skrivebordshåndtering fra et lokalt til et virtuelt miljø.

Et virtuelt miljø er et miljø der operativsystemer for stasjonære datamaskiner (OS) og applikasjoner er lokalisert i en virtuell maskin (VM).

Du kan få tilgang til skrivebordet ditt fra alle typer enheter som stasjonære datamaskiner, bærbare datamaskiner, tynne klienter, mobile enheter og mer. Individuelle speil kan opprettes og distribueres til hver sluttbruker (det vil si hver arbeidsstasjon) og deretter administreres sentralt for forskjellige handlinger, oppdateringer og feilsøking. VDI Management er tjenesten for all nødvendig drift og vedlikehold av det virtuelle skrivebordet.

VIS_Approach-2 
Asset Management Service


Med Asset Management Service kan du forenkle og forbedre lisensrapportering, budsjettering for maskinvareparken og oversikten over inventaret.

Visolit Asset Management Service er en Visolit SaaS-tjeneste som gir en kontinuerlig oppdatert oversikt over alt IT-utstyr og installert programvare i din virksomhet.

Med tjenesten er det enkelt å produsere egendefinerte rapporter. Disse rapportene kan deretter brukes til lisensrapportering, budsjettering for maskinvareparken og inventaroversikten.

 

 

 

VIS_Approach-3 
Conference room Management


Med denne tjenesten kan du håndtere konferanserom, inkludert vedlikehold av utstyr og brukerstøtte. Tjenesten er egnet for virksomheter som ønsker å forbedre sin konferanseromopplevelse og skalerbarhet ved å tilby proaktiv styring av konferanseromsenheter.

Skybaserte IT-administrasjons- og overvåkingstjenester holder konferanseromsenhetene og deres eksterne enheter oppdatert og overvåkes proaktivt.

Utforske mer

VIS_Assess-and-plan-black
Datacenter Services
VIS_Approach-3
Cloud Consulting & Advisory
VIS_Approach-2
Cloud Management
VIS_Home-2
Governance
VIS_Home-3
Operational Services
VIS_Build-and-implement-black
Network Services

Alt du trenger til skyreisen.

Vi vet at veien mot en helhetlig skystrategi kan kjennes lang. Derfor har vi laget en oversikt over hvilke steg du må ta for å bli en mer moderne, skybasert virksomhet.

Les hva våre kunder sier om oss

  • "View Ledger er "Born in Cloud" og tuftet på skytjenester. Visolit viste at de forsto vårt mulighetsrom, og kunne levere både på tjenester og kompetanse". Dag Ove Valsgaard, CIO i VIEW Ledger.
    Les hele historien
  • "Flyttingen til skyen er helt sentral for innovasjon og nytenkning i Western Bulk. Vi må ha systemer, kultur og teknologi som er rigget for fremtidsmuligheter.» Martin Hjelle, Head of Technology and Digital Strategy i Western Bulk.
    Les hele historien
  • "Skal du bruke skytjenester må man tenke enda mer på sikkerhet fordi man er mer eksponert, men du er også mer eksponert «by default» fordi de som prøver å angripe deg blir flere og mer sofistikerte. Da er det viktig å ha en solid partner som fokuserer på det, og alltid er oppdatert." Hans Magnus Wold, IT-sjef i Con-Form.
    Les hele historien

Finn ut hvordan vi kan hjelpe deg å forbedre bedriftens IT-miljø, slik at du kan øke konkurransekraften.

GDPR for Microsoft Cloud Services

GDPR for Microsoft Cloud Services is regulated by an Online Services Terms (OST) agreement between your organization and Microsoft.

This agreement also includes information about what Personally Identifiable Information (PII) is stored within the Microsoft services and how it is stored.

Sphere