Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig funksjonalitet og brukeropplevelse.
Du kan lese mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernerklæring. Ved å fortsette og benytte siden aksepterer du vår bruk av cookies.

×

Governance

Administrer IT-investeringene dine med proaktive tjenester som kontinuerlig gir ny innsikt og optimaliseringsmuligheter.

Et kundeteam fra Visolit består av ulike roller tilpasset din virksomhets IT-løsninger og kompleksitet

Visolit Icon - 1-1

Full kontroll, kontinuerlig forbedringer og innovasjon gjennom din IT

Visolit Icon - 3-1

Proaktivt kundeteam med dedikerte ressurser

Visolit Icon - 2-1

Rådgivning ved vurdering av ny teknologi og nye tjenester

VIS_Home-2 
Key Account Manager



Kjernen i ditt kundeteam er en dedikert Key Account Manager som brenner for høy kundetilfredshet. Våre Key Account Managere gir proaktive råd for å forbedre leveransen og bidra til å skape økt forretningsverdi.

Din Key Account Manager er ansvarlig for det generelle kundeforholdet og for å etablere et pålitelig forhold. Personen må drive fortsatte forbedringer og sikre din strategiske verdi din virksomhet får gjennom samarbeidet med oss i Visolit.

VIS_Home-3 
Cloud Architect



Våre skyarkitekter driver nye initiativer i tett samarbeid med deg og har det overordnede ansvaret for levering av våre tjenester og migrering av ditt IT-miljø.

Rollen eier det tekniske kundeengasjementet, inkludert IT-arkitektoniske designmøter, spesifikke implementeringsprosjekter og/eller konseptprøver (proof of concepts).

 



 



VIS_Build-and-implement-black 

Technical Account Manager


Våre teknisk ansvarlige er din primære tekniske kontaktperson. Vedkommende er ansvarlig for å sikre leveransen i samsvar med avtalt serviceavtale.

Den teknisk ansvarlige har ansvaret for å holde seg oppdatert på løsningen og å arbeide proaktivt med deg for å gi råd om kontinuerlige forbedringer, for eksempel for å forbedre sluttbrukernes tilfredshet.



VIS_Approach-2 

Named Account Service Desk 


Rollen som personlig kontaktperson ved servicedesk sørger for dedikert tilgang til servicepersonal med spesifikk kunnskap om din virksomhet.

 

 

 

 

VIS_Approach-1 
Service Manager


En serviceleder håndterer og følger opp serviceavtalene og jobber kontinuerlig for å forbedre kvaliteten på dine IT-tjenester. Dette gjøres gjennom løpende oppfølging, rapportering og evaluering, samt proaktiv forbedring av tjenesten innenfor avtalt kostnadsramme.

 

Utforske mer

VIS_Assess-and-plan-black
Datacenter Services
VIS_Approach-3
Cloud Consulting & Advisory
VIS_Approach-2
Cloud Management
VIS_Modernisation-blue
End-user Services
VIS_Home-3
Operational Services
VIS_Build-and-implement-black
Network Services

Alt du trenger til skyreisen.

Vi vet at veien mot en helhetlig skystrategi kan kjennes lang. Derfor har vi laget en oversikt over hvilke steg du må ta for å bli en mer moderne, skybasert virksomhet.

Les hva våre kunder sier om oss

  • "View Ledger er "Born in Cloud" og tuftet på skytjenester. Visolit viste at de forsto vårt mulighetsrom, og kunne levere både på tjenester og kompetanse". Dag Ove Valsgaard, CIO i VIEW Ledger.
    Les hele historien
  • "Flyttingen til skyen er helt sentral for innovasjon og nytenkning i Western Bulk. Vi må ha systemer, kultur og teknologi som er rigget for fremtidsmuligheter.» Martin Hjelle, Head of Technology and Digital Strategy i Western Bulk.
    Les hele historien
  • "Skal du bruke skytjenester må man tenke enda mer på sikkerhet fordi man er mer eksponert, men du er også mer eksponert «by default» fordi de som prøver å angripe deg blir flere og mer sofistikerte. Da er det viktig å ha en solid partner som fokuserer på det, og alltid er oppdatert." Hans Magnus Wold, IT-sjef i Con-Form.
    Les hele historien

Finn ut hvordan vi kan hjelpe deg å forbedre bedriftens IT-miljø, slik at du kan øke konkurransekraften.