Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig funksjonalitet og brukeropplevelse.
Du kan lese mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernerklæring. Ved å fortsette og benytte siden aksepterer du vår bruk av cookies.

×
Bransjer

Professional services

 

Den digitale disrupsjonen har allerede påvirket - og fortsetter å utfordre - Professional Services-virksomheter i stor grad. Kunder søker etter tjenester som gir dem enda mer verdinoe digitale løsninger åpner opp for, og krever mer fra sine leverandører.  

Det har oppstått et markant skifte fra timebasert fakturering til betalingsmodeller basert på utfall og effekt. Samtidig har kravene til større fleksibilitet, transparens og overholdelse av personvernregler aldri vært større.  

Det gjelder derfor å skille seg ut i mengden av verdiskapende kundebetjening. Så hvordan kan virksomheter bruke de teknologiske mulighetene som finnes for å løfte konkurransedyktigheten?

Every challenge needs a partner.

Invester i forretningssystemer som støtter dagens virksomhetskritiske prosesser – men også den uunnværlige endringsprosessen

Den digitale transformasjonen strekker seg langt forbi IT. Den krever endringer på alle nivå i virksomheten – fra prosesser, ansatte og ledelse til forretningsmodell og teknologi. Ved å bli mer digitale kan virksomheter jobbe mer effektivt, tilby bedre tjenester til sine kunder og skape nye produkter, tjenester og løsninger.  

For å kunne bruke digitaliseringen til å løfte virksomhetens konkurransedyktighet, må det settes i gang et endringsarbeid med fokus på å oppnå enighet rundt strategiske mål og deretter utvikle og implementere de nødvendige endringene for å understøtte firmaets transformasjon.  

Skal virksomheten være best mulig rustet for å tilfredsstille kundenes behov ikke bare i dag, men også ti år inn i fremtiden, bør det investeres i forretningssystem som åpner opp for større digitaliseringsmuligheter. 

Ved å flytte virksomhetens kritiske forretningssystem opp i skyen, vil du få et helt økosystem av løsninger som ikke bare henger sammen, men som også tilrettelegger for andre, skybaserte tjenester som kan drive virksomheten videre.  

Bedre samhandling, sikkerhet og oppetid med Visolit 

Sikkerhet, skalerbarhet og oppetid er Accountors absolutte krav til IT-systemer. Accountor er Nord-Europas største selskap innen økonomi- og rådgivningstjenester, og leverer regnskapsføring, lønn og rådgivningstjenester som kontinuerlig effektiviseres takket være nye, digitale tjenester. Deres daglige drift avhenger dermed av en pålitelig IT-plattform i skyen som åpner opp for bedre samhandling, høyere effektivitet og større sikkerhet.  

Med over 70 kontorer over hele Norge, og kunder som effektivt skal kunne jobbe og kommunisere gjennom felles digitale løsninger, er kravet til oppetid høyt. Samtidig krever sikkerhet og digital forretningsutvikling kontinuerlig tilpasning av IT-systemet. For å løse dette, har Accountor valgt å sette bort IT-driften til Visolit 

Visolit forvalter fagapplikasjoner og leverer en skreddersøm på alle IT-produkter et regnskapskontor trenger for å fungere – enten det er økonomisystem, lønn, rapportering, ordre, logistikk eller analyse.  

Ved å samarbeide med Visolit, har Accountor kun ett kontaktpunkt for IT-støtte, noe Direktøren for IKT og tjenesteutvikling, Stig Valhovd, trekker frem som én av de store fordelene:  

“Vi er spesielt fornøyd med å ha såkalt ”single-point-of-contact” når våre brukere har behov for hjelp eller bistand. Det betyr at våre henvendelser ikke blir flytende rundt på ulike helpdesks, men får konkret oppfølging raskt via ett sentralt kontaktpunkt.”  

Les hele intervjuet med Accountor her. 

Hvorfor velge Visolit:

1

Fremtidssikker og fleksibel leveranse

I Visolit har vi skytjenester som vår kjernevirksomhet – det er dette vi skal være best på. Som en følge av dette, kan våre kunder dra nytte av de mest oppdaterte tjenestene, enten fra private skyer i Norge, offentlige skytjenester eller såkalte hybride skytjenester. 

 

Lang erfaring og høy kompetanse

Visolit har lang og bred erfaring med IT-drift i Norden. Vi er et stort team med spesialister utspredt over store deler av Norden og vi jobber døgnet rundt med noen av de største virksomhetene og butikkjedene 

Som kunde av oss vil du kunne dra nytte av gode og solide løsninger som vi allerede vet fungerer for Professional Services-virksomheter – slik at du får skreddersydde løsninger som både er sikrere og som gir høyere verdi. 

 

 
3

Alltid hjelp når du trenger det

Din virksomhet blir aldri bedre enn de forutsetningene dine medarbeidere har for å lykkes. For at IT-brukerne i din bedrift skal kunne levere verdi, er det viktig at de får hjelp når de behøver det. Visolit tilbyr rask og kompetent hjelp, og hjelper deg med å skalere opp eller ned etter behov slik at du aldri betaler for mer enn den kapasiteten du bruker. 
Hva sier våre kunder?
“Til tross for at vi er et veldig lite selskap i deres kundeportefølje, blir vi tatt veldig godt vare på gjennom god, personlig support, et høyt servicenivå og skreddersydde tjenester som er tilpasset våre behov. Vi kunne kanskje fått en lavere kostnad dersom vi hadde brukt ulike leverandører, men vi synes det er mer verdifullt å ha en “one-stop-shop-løsning”. Det sparer oss for mye tid og bekymring.” – Per Nordenson, Advokat i Nordenson.
Les historiene
Hva vi kan gjøre for deg

Ta kontakt med oss for en uforpliktet prat

I Visolit avstemmer vi forventninger. Vi er profesjonelle og lønnsomme for våre kunder og oss selv. Våre løsninger gjør IT enkelt og skaper merverdi for våre kunder.