Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig funksjonalitet og brukeropplevelse.
Du kan lese mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernerklæring. Ved å fortsette og benytte siden aksepterer du vår bruk av cookies.

×
Woman-3-right
VIS_Foundation-blue
Visolit Foundation IT-drift og support

Et solid IT-miljø for dine behov i dag og i morgen

Sikre brukervennlige og helhetlige IT-tjenester for samarbeid, applikasjoner og infrastruktur.

Styrk virksomheten

Det kan være krevende å administrere og vedlikeholde virksomhetens IT-plattform, samtidig som du skal sikre at alle ansatte har oppdaterte og relevante IT-tjenester. I tillegg skal virksomheten håndtere endrede regler og komplekse lisensmodeller. 


Med IT-drift og support fra Visolit, frigjør du tid og kapasitet til å fokusere på som har høyest strategisk verdi – utvikling av forretningen din.

Produktivitet
Høy brukertilfredshet

Fornøyde ansatte leverer bedre resultater. Sikre at brukerne alltid har tilgang til velfungerende IT-tjenester og får bistand når de trenger det.

Fleksibilitet
Rigget for fremtiden

Optimaliser eksisterende infrastruktur og bli bedre i stand til å møte endringer i markedet. Med en fleksibel infrastruktur legger du til rette for nye og bedre måter å jobbe på.

Konkurransekraft
Fokus på forretningen

Bruk virksomhetens tid og ressurser til å fokusere på det som skaper verdi, med bistand til kontinuerlig overvåking, vedlikehold og oppfølging av IT-tjenestene.

Skalerbare tjenester som understøtter bedriftens behov i dag og i morgen

Utnytt fordelene i den offentlige skyen, oppretthold maksimal kontroll med privat sky, eller kombiner med hybrid sky for å få det beste fra begge verdener. Vi ivaretar helheten på tvers av tjenesteleverandører. 

Våre rådgivere hjelper deg å definere en klar strategi for å øke produktiviteten og effektiviteten i organisasjonen din. 

Økt handlekraft

Vår omfattende kunnskap og erfaring som tilbys gjennom våre tjenester, gjør at virksomheten kan oppnå mer – raskere.

Øk innovasjonstakten

Dra nytte av økt fleksibilitet, effektivitet og kapasitet til å sette en langsiktig visjon for virksomheten, og stimuler til nytenking og innovasjon.

Få mer igjen for IT-investeringene

Få bedre oversikt over ressursene slik at du kan optimalisere kostnadsbruk, eliminere unyttige tjenester og allokere budsjetter til aktiviteter som understøtter dine forretningsmål.

Sphere

Relatert innhold

Kontinuitet og sikkerhet
Reduser eksponeringen for sikkerhetstrusler, og sikre at forretningen er operativ – også ved forstyrrelser.
Den moderne arbeidsplassen

Legg til rette for en arbeidshverdag der det er enkelt å samarbeide, både hjemme og tilbake på kontoret.

Fleksible skytjenester

Med moderne infrastruktur i skyen blir virksomheten bedre i stand til å tilpasse seg høy endringstakt, samtidig som IT-kompleksiteten reduseres.

Vår metode

Vi tilstreber å synliggjøre verdien for virksomheten din raskt, og starter alltid med å kartlegge potensielle utfordringer og muligheter.

Kartlegge og planlegge
Steg 1:

Kartlegge og planlegge

Vi kartlegger eksisterende infrastruktur, identifiserer muligheter og utfordringer og presenterer en anbefalt løsning som ivaretar dine forretningsbehov.

Etablere og implementere
Steg 2:

Forbedre og implementere

Gjennomføring av anbefalt plan, samt oppsett og implementering av identifiserte tiltak.

Administrere og optimalisere
Steg 3:

Administrere og optimalisere

Administrasjon av tjenester, infrastruktur og applikasjoner med kontinuerlig overvåking og vedlikehold med lokal support og 24/7 Single-point-of-contact.

Hva sier våre kunder

  • Vi er avhengige av en profesjonell og kunnskapsrik kundeservice som alltid er tilgjengelig. Derfor var sertifisert kundeservice med kompetente konsulenter viktig for oss da vi valgte Visolit. Martin Hjelle, Head of Technology and Digital Strategy i Western Bulk.
    Les kundefortellingen her
  • "Kundeservice er driftskritisk for oss, og det kan være vanskelig for en bruker ute på skipene våre å finne riktig sted å kontakte for å få hjelp." Marianne Gade Gørbitz, Chief Information Officer i Color Line.
    Les hele historien
  • "Vi er spesielt fornøyd med å ha såkalt ”single-point-of-contact” når våre brukere har behov for hjelp eller bistand. Det betyr at våre henvendelser ikke blir flytende rundt på ulike helpdesk, men får konkret oppfølging raskt via ett sentralt kontaktpunkt". Stig Valhovd. Direktøren for IKT og tjenesteutvikling i Accountor
    Les hele historien

Finn ut hvordan vi kan hjelpe deg å forbedre bedriftens IT-miljø, slik at du kan øke konkurransekraften.