Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig funksjonalitet og brukeropplevelse.
Du kan lese mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernerklæring. Ved å fortsette og benytte siden aksepterer du vår bruk av cookies.

×
Woman-2-right
VIS_Modernisation-blue-rotated
Visolit Modernisation Optimal kundereise med CRM

Bli best på kundeopplevelsen og skap bedre resultater

Vi hjelper deg å finne, vinne og videreutvikle kunder ved å kombinere en verdensledende CRM-plattform med strømlinjeformede prosesser for en ny digital kundereise.

Bli enda bedre kjent med kundene dine

Å skape gode kundeopplevelser er nøkkelen til suksess. For å videreutvikle kundene dine, må de oppleve at du kjenner dem. Med et godt CRM-verktøy får du hjelpen du trenger til å være relevant for kunden gjennom hele kundereisen.

Kundenes forventninger bare øker og skillet mellom forbrukeropplevelser og profesjonelle innkjøp viskes ut. Da er kundetilpasset oppfølging det beste utgangspunktet for å lykkes bedre enn konkurrentene.


Dette fortrinnet får du med våre løsninger, der teamene har tilgang til sentraliserte data som gir full oversikt over kundedialogen – i alle kanaler.

Kundefokus
Bygg nære kunderelasjoner

Ved å tilgjengeliggjøre kundedata kan du tilpasse  kundedialogen og oppleves som mer relevant og proaktiv for  kunden.

Planlegging
Planlegg på bakgrunn av fakta

Bruk sanntidsdata til å planlegge  fremtidig salg og budsjetter. Da blir det enklere å prioritere salgsarbeidet og fokusere på de riktige aktivitetene.

Vekst
Rett dialog til rett tid

Få bedre resultater ved å ha rett dialog med kundene dine til rett tid og gjennom riktige kanaler. Sørg for å tette gapet mellom markeds- og salgsavdelingen,

Få bedre resultater fra din eksisterende forretning og tiltrekk deg flere kunder

Alt handler om å skape gode relasjoner og bidra til økt lønnsomhet hos kunden. Vår løsning bygger på dette, og vi bruker den verdensledende CRM-plattformen i Microsoft Dynamics 365 som utgangspunkt for å hjelpe deg på veien til gode kundeopplevelser.

Med våre løsninger får du tilgang til unik CRM- kompetanse som kombinerer forståelsen av kundens forventning med mulighetene i et godt CRM-verktøy. Vi integrerer, konfigurerer og optimaliserer løsningen slik at det svarer best mulig til forventningen fra dine kunder.

Tilgang til kundedata

Få tilgang til en samlet oversikt over kundedataene dine. Hjelp alle avdelinger og alle dine ansatte   å få den innsikten de trenger for å levere gode kundeopplevelser og god kundelønnsomhet

Gode verktøy og gode forretningsprosesser

Effektivisér prosessene dine fra første kontakt til avtalen er signert. Sikre god kundeservice, bruk sanntidsinformasjon til å håndtere forespørsler og sørg for at kundereisen blir en god opplevelse og at kunden blir fornøyd.

Ta beslutninger basert på innsikt

Unngå at  viktig innsikt forblir en hemmelighet. Sørg for at dataene er tilgjengelige for de som trenger det for trygge beslutninger på tvers av salg, markedsføring, kundeservice og feltservice.

Sphere

Relevant innhold

Knytt sammen all kundeinformasjon

Vi hjelper deg å optimalisere prosessen med å skape gode kunderelasjoner ved å kombinere rådgivning og Dynamics 365 CRM. 

Business Analytics
Få innsikt i dataene dine ved visuelle rapporter og analyser som genereres gjennom Power BI.
Automatisert feltservice løsning
Få en løsning som gjør din servicebedrift best i klassen. Øk effektiviteten, gjør jobber enklere og få mest mulig ut av ressursene.

Hvordan skape mer verdi ut av dine kunderelasjoner

Et metodisk, men smidig rammeverk for forretningen starter alltid med å etablere en oversikt over hvilke muligheter som finnes og hvilke utfordringer som er relevante.

Assess and plan
Steg 1:

Kartlegge og planlegge

Vi analyser eksisterende salgs- og serviceprosesser, identifiserer forbedringer og foreslår en plan for å støtte dine forretningsmål.

Assess and plan
Steg 2:

Forbedre og implementere

Vi implementerer, konfigurerer og integrerer CRM-prosessene i nye skybaserte integrerte verktøy.

Assess and plan
Steg 3:

Administrere og optimalisere

Administrasjon og optimalisering av CRM-løsningen inkludert kontinuerlig forbedring av CRM prosesser og brukerstøtte.

Les hva våre kunder sier:

  • "Den økende bruken av AI og kognitive tjenester vil hjelpe oss med å bygge digitale opplevelser på en måte som vi ikke har kunnet gjøre tidligere.” Mario Ingemann, IT Service Manager i Group IT Coor.
    Les hele historien
  • "Med den nye plattformen har vi oppnådd bedre prosess-støtte i kundeoppfølgingen og mer effektivt salgsarbeid. Vi er kommet langt på veien mot en «360-graders kundeoversikt» som viser kundedialog, salgsaktiviteter, kundekampanjer, bilhistorikk og verkstedsavtaler, alt på ett sted." Hege Line, CTO hos Møller Mobility Group
    Les hele historien
  • "Ordreregistreringen er digitalisert og automatisert og inneholder nær sagt ingen feil, i motsetning til tidligere. Alle relevante data registreres i Dynamics CRM. Tina Ruud Helminsen, salgssjef i Nimbus Direct.
    Les hele historien

Finn ut hvordan vi kan hjelpe deg å bygge en sømløs kundeopplevelse basert på sanntidsdata.