Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å gi deg en best mulig funksjonalitet og brukeropplevelse.
Du kan lese mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler i vår personvernerklæring. Ved å fortsette og benytte siden aksepterer du vår bruk av cookies.

×
Optimal kundereise med CRM

SERVICE MANAGEMENT sikrer salget

 

Dynamics 365 Field Service

Service Management og Dynamics 365 Service skal sikre optimal kundetilfredshet gjennom veiledning, hjelp og reparasjoner for produkter kundene har kjøpt. Noen ganger kan kunden hjelpes via telefon og epost, andre ganger må en servicetekniker ta turen ut til kunden. Da trenger du Dynamics 365 Field Service.

Vår feltserviceløsning er en modul i Microsoft Dynamics 365, som gir deg et fremoverlent og digitalisert performance-system med mulighet for å øke innovasjonskraften i virksomheten.. Dette sikrer deg en moderne og fremtidsrettet løsning som er fleksibel og skalerbar etter hvert som dine behov endres og utvikles. Ved å legge til rette for teknikeren, vil feltserviceløsningen sørge for rett tekniker med rette kunnskap kommer raskt på plass hos kunden. Ved å systematisere denne tjenesten, kan du booke flere avtaler hver dag.

Flere og flere bedrifter som har et team av ansatte som jobber utenfor huset effektiviserer sine arbeidsprosesser med Field Service og høster gevinster av dette både i form av mer fornøyde kunder, fornøyde ansatte og bedre resultater.

Gjør service til salg

Som en integrert del av Dynamics plattformen kan servicetekniker også notere en kjøpsinteresse for andre produkter og tjenester hos kunden. Tekniker registrerer da en salgsmulighet i systemet som igjen automatisk rutes til den rette selger som følger opp salget.

 

Interessert i å vite mer om Service Management?

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.